yippi


Hallå bloggen!
Igår var mitt humör inte alls på topp och jag kände mig ganska ledsen osv men idag känns allt på topp igen! Erik kom igår kväll och sov här och idag åkte vi till han och jag hjälpte honom att packa lite saker. Nu håller jag på med mina sista saker som ska med. Ohh så jävla skoj det ska bli!!! Vi ska även fira två år där nere lite iförskott eftersom vi kommer ha två år dagen efter vi kommer hem :)
Klockan 2 i natt kommer Eriks pappa köra oss till flygplatsen så jag kommer säkert skriva något mer senare!
   Allmänt
Publicerat 2011-08-07 Klockan 13:29:40



Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-08-07 @ 13:36:59
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback