-


Nu är jag hemma igen efter en toppen kväll med mina fina. Var och fika med Angie och Amanda och det var super mysigt.
Det blev donken istället för Sahara eftersom att Sahara stängde när vi kom dit. Det blev bra hur eller hur.
För övrigt så åkte Erik idag igen och det suger, saknar han redan massa men jag hoppas att tiden går snabbt. Vi hann iallafall mysa en heldel idag och så hade Karin lagat mat som vi mumsa på innan han åkte. Imorgon ska jag färga mitt hår och jag hoppas på det bästa, glömde skriva ut bilden på färgen som jag ville han men jag hoppas att de löser sig ändå, frisören borde väl lösa det bra. Börjar även min nyttiga vecka imorgon så vi får se hur det går med de. Någon gång borde jag väl lyckas.
Nu ska jag se klart beck innan jag ska sova.

Och självklart så lär det komma upp bilder imorgon på håret!


 


   Allmänt
Publicerat 2011-12-11 Klockan 22:31:18



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback