-


Idag spenderar jag min dag hos älskling igen. Vi har varit och handlat med Karin & Oliver och sedan köpte vi hem pizza som vi gotta i oss.
Igår firade vi "jul" här. Blev julmat, paket öppning och även julklappsspelet och jag var sur efteråt haha. Fick inte alls de jag ville, tönt jag är. Men det var super skoj.
Fick ett paket till av älskling och även ett från hans föräldrar. Var en mysig morgonrock som jag lär använda flitligt från hans mamma och pappa.
Inatt jobbade jag och de gick förvånadsvärt bra och de känns skönt nu med lite extra.
Snart ska vi lägga oss och se på film för båda är så trötta.

Snart kommer även min underbara bror hem. Min nyår kan inte bli bättre!


 

 


   Allmänt
Publicerat 2011-12-26 Klockan 21:17:39



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback