28


Halloj
Förut ringde jobbet så det blir ett pass ikväll och så fick jag mig en natt till. Precis vad jag ville ha.
Förövrigt så provade jag min nyårskläning förut, den var ganska tajt men jag tycker att den är så snygg så det får vara strunt samma om lite valkar syns haha..
Jag råkade även skicka efter några grejer förut, får försöka motstå frästelsen lite oftare he-he. Nyss åt jag hemma-gjorda köttbullar och stekt potatis, super gott, speciellt köttbullarna :)
Nu ska jag rensa mitt rum men vi får se hur det går med det.
hejsvejs

Slänger upp en gammal sommarbild.

 



   Allmänt
Publicerat 2011-12-28 Klockan 13:10:32



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

oooooh härlig bild!!! :-D



*

svar* jagvet att jag har rätt? liksom du. SÅ jag fattar inte vad alla gnäller om? Hhaa, jag Har rätt, alltid när jag uttalar mig om saker så nu jävlar får dom andra hålla käften ;D Men kul när man skriver ngt och andra blir sura. hahaha

2011-12-29 @ 09:32:11
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback