12


God morgon på er!
Idag är jag allt uppe med tuppen, det känns så iallafall när man vanligtvis kan sova hur länge som helst eftersom att jag nästan aldrig har dagpass länge, skönt.
Iallafall så ska jag till frisören om ett tag, eller jag cyklar efter halv 10 så de är ju en stund kvar. Börjar faktist vela på hur jag vill ha det nu, inte alls bra faktist?! men jag får hoppas att de blir bra annars känns de ganska ovärt.
Vi får se om lite bilder trillar upp här sedan. Ska försöka att dra ut och springa när jag kommer hem så bilderna kommer isånafall senare:)

Ha en bra dag alla!

Den första bilden är från igår så vi får se hur jag ser ut sedan!


   Allmänt
Publicerat 2011-12-12 Klockan 08:37:11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback