20


hallloj på er, jag lever så ni vet
Nu har jag precis ätit min första matbit sen i söndags, det smakade hyffsat bra. Blev chicken nuggets från donken som min bror köpte hem :)
Jag mår iallafall lite bättre nu och jag hoppas att jag mår ännu bättre imorgon. Vill sola och simma så därför hoppas jag att jag är helt kry imorgon. Förut skicka jag efter lite grejer från nelly också :) spännande. Hoppas paketet kommer snart.
Nu ska jag se livet enligt rosa och dricka mycket cola :) det ska tydligen hjälpa om man har magsjuka.


   Allmänt
Publicerat 2011-12-20 Klockan 18:59:02



Kommentarer
Postat av: rebecka

mamma brukar också dricka cola mot magsjuka :) och äta pepparkorn!!!

2011-12-20 @ 20:14:02
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback