25 - om min julafton


God morgon
Min julafton var toppen och jag tycker verkligen om julen. Morgonen började dock inte lika bra. Jag såg att vårat garaget stod öppet klockan 8 på morgonen och tänkte "men säg inte att mamma städar där ute" jag gick ner och mamma låg i sängen och drack kaffe. Vi gick ut och min cykel var borta, jävla idiot som hade varit inne och tagit den. Vi ringde pappa eftersom han är lagensman ;) så han skulle kolla efter den eftersom han jobbade. Jag och min bror åkte även ut med våran bil och kollade. Vi hittade den på en gård så vi ringde pappa så han fick hämta den, haha då var pappsen jätte glad ;)

Lite trasigt och sådär men det går alltid att fixa på den. Vi åkte hem och åt julfrukost och byte ett paket innan älskling var tvungen att åka. Efter att han lämnade mig blev det att streesa innan gästerna kom men dagen blev bra med god mat, mycket skratt och bra kusiner!
På kvällen fikade vi med mina kusiner och så kom även Erik igen. När alla hade åkte öppna vi paketen här hemma och jag blev jätte nöjd över allt jag fick.
Idag ska jag fira jul hemma hos Erik, så jag ska snart slå in två paket till julklappsspelet och sedan börja fixa mig. Vi ska äta julfrukost innan vi åker till han :D

Inatt väntas det jobb, nice!

Hoppas ni andra har haft en bra jul!
   Allmänt
Publicerat 2011-12-25 Klockan 11:04:08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback