27


hallå
Just nu sitter jag och äter paj, om en timma ska jag till jobbet och jobbakväll så jag måste få i mig lite nu innan. Inatt sov jag hos hjärtat som blev magsjuk, stackarn. Hoppas jag inte blir sjuk nu men de borde jag inte eftersom att jag var de förra veckan ;)
När jag gick hem förut kunde man knappt gå framåt för de blåste så mycket, mysigt tycker jag :)
Nu ska jag äta upp och sen fortsätta städa på rummet, det ska vara fint när Peter kommer tänkte jag ha-ha!
Ikväll tänkte jag även att ni skulle få se lite av det som jag fick i julklapp, vi får se om jag hinner visa er de.
Ses runt 11 igen ;)
hejsvejs


 


   Allmänt
Publicerat 2011-12-27 Klockan 14:23:41



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback