11


Halloj
Ikväll spenderar jag min tid hemma hos Erik igen, men det är toppen att vara i hans närhet. Vi har gjort chokladpudding, sett på tv/film med hans föräldrar och bara haft det mysigt.
Förövrigt i veckan har jag sökt ett till jobb, varit ute och sprungit och så har jag och Erik varit lite och då har vi lagat mat, bakat, haft det mysigt osv.
Jag har även fått tid i veckan för att färga och klippa håret så de blir spännande att se hur resultatet blir. Igår vann även rätt idol tycker jag och nu har jag inget mer att säga.
Snart ska Erik och jag se på en hemlis he-he men först ska vi se på maskeradkläder till nästa helg.
God natt!



   Allmänt
Publicerat 2011-12-11 Klockan 01:17:04



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback