hoho


halloj
Sitter just nu och väntar på att idol ska börja. Proppmätt och glad. Var och fixa en frisörtid förut men hon hade inte tid att färga mitt hår innan jul så måste försöka hitta någon annan som har tid, känns ganska omöjligt annars får jag se om karin vill/har tid.
Snart kommer hjärtat hit också för vi ska passa på att mysa eftersom jag åker till stockholm hela dagen imorgon.

I onsdags var jag med Linnea och det blev att se på film och äta tacos. Sedan körde hon hem mig eftersom att hon tog körkort för några veckor sedan. Grymt bäst!




   Allmänt
Publicerat 2011-12-02 Klockan 20:06:46



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

fy fan vad gott med tacos,...!!!!

2011-12-03 @ 16:14:25
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback