nöjdtjej


Halllå!
Idag har jag spenderat 4timmar hos frisören men attans vad bra hon är. Hon hade verkligen all tid för att fixa med mitt hår och hon gjorde allt för att jag skulle bli nöjd som kund (endel är ju bara glada så fort håret har fått sköljas). Vi fick färga hela håret och sedan slinga 2gånger.
Under tiden jag var där så var även Sofia där så vi skulle hinna träffas lite. Dom åt pizza och jag fick även smaka och sedan fick Ella färga mer slingor för jag skulle allså bli ljus i huvudet. Jag är orange med olika nyanser och så är jag även nyklippt. Galet nöjd även om jag inte är så ljus som jag ville men de gör inget.
Snart ska Tobbe och jag ut med morran och sen ska vi köpa hem corner för mamma är på julfest/middag med jobbet och pappa är på jobbet så ingen av oss orkar laga något. Min nyttiga vecka börjar bra! :)
Halv 8 hos mig är från västervik ikväll också så de vill jag inte missa!

Bilder kommer nog sen, håret ser inte riktigt rättvist ut på dom, tyvärr...



   Allmänt
Publicerat 2011-12-12 Klockan 18:14:14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback