Sista dagen detta år.


Hallå
Nu är "nyårs" bastun avklarade och det var super skönt. Min kväll kommer inte bli som jag hade tänkt men de får bli bra ändå.
Klockan 7 kommer gästerna och ikväll blir det oxfile, ska äta som bara den. Ska snart duscha och ta på mig min nya klänning, hoppas den passar extra bra idag.

Mitt år har varit toppen på tal om att året snart är slut.
Jag har varit utomlands med hjärtat, varit i Riga med bästa människor, åkt sverige runt med hjärtat, tagit studenten med skit betyg och så har jag skaffat mig ett jobb som jag stortrivs på.
Under året som kommer hoppas jag på ännu mera gosaker. Vill resa, kanske börja läsa osv. Vi får se hur allt blir :)
Nu har jag inte tid mer så vi hörs nästa år för nu ska jag ha skOJ!

Lite bilder från året


Gott nytt år :)

   Allmänt
Publicerat 2011-12-31 Klockan 17:16:35



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback