18


Hejsan svejsan
Jag har inte kunnat blogga eftersom att vårat internet är konstigt men jag berättar lite om dom senaste dagarna nu.
I fredags började jag med att möta Karin på stan för vi skulle hitta maskeradkläder tillsammans. Temat var kriminell så det var inte de lättaste men det löste sig bra. Efter det möte jag sascha så vi åkte till simhallen och simmade en timma, riktigt skönt efteråt eftersom att jag är väldigt lat av mig. På kvällen var det avskedsmiddag hemma hos Louise eftersom att hon flyttar utomlands snart, kommer sakna henne grymt mycket!
kvällen bestod av skratt, tårar och god mat.
Igår var det dags för maskeradfest och limon hämtade upp oss klockan halv 7 ;) haha var Eriks pappa som körde men det var kul ändå att åka dit med massa folk. Kvällen var toppen och kvällens klockrenaste går till självmordsbombaren haha fyfan så bra med tanke på temat!
Idag var Erik och jag ganska slöa så vi köpte hem pizza och myste. Sen var jag och solade med bex och efter de kom hjärtat hit igen. Vi duschade och sedan har jag lagat mat till oss. Nu ligger vi i soffan och ser på tv och bara har det bra.
Imorgon lär det vara min domedag men det tar vi då :)

Igår hade vi även 28månader tillsammans. Du är min lycka i livet!

 



   Allmänt
Publicerat 2011-12-18 Klockan 22:17:43



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback