om dagen


oh vi vann inget men vi var så jäkla nära. Är en as dålig förlorare, så pennan fick flyga lite! blir galen när man är så nära.
Idag har vi iallafall haft det toppen (som vanligt)
Började morgonen med att pappsen väckte mig vid 8 för att fråga vilket pålägg jag skulle ha, lite irrtierande. Gick sedan ner o la mig hos morran och där låg jag till halv 12 då de vat dags för promenad. Sedan var jag och solade med bex. 20 minuter, snart neger hehe helst inte kanske. Erik åkte och leta efter mig och han hitta mig när jag gick hem, sötnos. Vi åkte hem och duschade och såg på tv.
Ikväll var vi och handla med mamma och sedan var jag på en lång promenad med morran. Har även lagat 2rätters till mamma och Erik. Det blev kanon gott :) vi tog oss en till dusch bara för det är så skönt innan bingolotto.
Nu ligger vi och latar oss i soffan för båda är så trötta.
Inatt kommer min älskade bror hem, fy det kallar jag lycka. Vi ska öppna lite paket imorgon och äta lite "julmat" för Peter var i sthlm på julafton.
Imorgon väntar även en natt på jobbet och det ska bli jätte skoj.
Nu ska jag fortsätta pussa på hjärtat och se på Ph!




   Allmänt
Publicerat 2011-12-29 Klockan 22:53:37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback