hjärtansdag


Nu är jag hemma efter en super mysig alla hjärtansdag! jag tycker dock inte att denna dag är så speciell för jag tycker att man alltid ska uppskatta och bry sig om alla i sin omgivning, men vi firade till de lite extra ändå. Först så hämtade vi ut hans födelsedagspresent och sedan bjöd han mig på kina mat! haha fick även ett hjärta med gelehjärtan i som jag tycker är grymt gott :)

Nu blir det att skriva klart naturkunskapen och sedan slappa och efter de sova haha!

Idag fick jag även hem ett skit snyggt halsband som en tjej Alex gör! Hon har jätte mycket fina saker i bloggen.
Detta halsband köpte jag för 150.- och jag är jätte nöjd över de!


Det är två ringar på en kedja!

   Allmänt
Publicerat 2011-02-14 Klockan 20:31:44



Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

fy fanva fiiin!



'svar* hihi tack :D

2011-02-14 @ 21:12:15
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: tott

kan du inte länka hennes blogg :D blev sugen på ett sånt halsband :)

2011-02-22 @ 19:16:38
URL: http://toveankarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback