lördag


I torsdags gick jag och Peter på körkorts grejen så vi får börja köra med varandra, var inte alls skoj att sitta där i 4timmar men nu är det gjort! efter de hämtade vi upp Erik och åkte hem o åt tacos och sedan duscha och sov.
I fredags åkte jag till han efter skolan. Först åt jag räkor och såg lets dance med hans föräldrar medans han var borta o fixa en grej. Och efter de lagade vi mat och bara slappa!
Just nu är vi hemma hos mig, vi ska vara lite "hundvakt" åt morris när mamma och pappa är på middag :) vi ska även laga god mat, 3-rätters faktist haha! Men nu ska vi gå o tända upp massa ljus i badrummet och bara mysa :D
Skriver kanske senare och jag lägger in bilder på hotelet som mamma o dom boka förut i Italien!

   Allmänt
Publicerat 2011-02-05 Klockan 18:05:49



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback