skitdag


Idag är det inte alls bra. Mår skit och det känns som jag är as bakis fast jag inte drack igår :( mår skit illa och huvudet bara dunkar. Ligger iallafall hemma i sängen fast jag skulle ha firat Erik & Karin nu..
Har nyss kollar på Tusen gånger starkare & I rymden finns inga känslor, gillade båda två faktist :D Nu ska jag göra allt för att bli bättre..


Här är huvudrätten jag åt igår! förrätten delade Erik och jag på och det var något friterat med salsasås till :)


   Allmänt
Publicerat 2011-02-20 Klockan 15:55:49



Kommentarer
Postat av: Lou

Hahah vi har säkert samma sak, för jag känner exakt så också. Huvudvärk som in i helvete och mår illa hela tiden :(

2011-02-20 @ 17:40:44
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback