StudieDag!


Idag när jag vaknade så blev det att ta en lång promenad med Morris i det fina vädret som både han och jag gillade. När jag kom hem gjorde jag frukost på sängen till älskling med Ägg och Bacon och sen frallor till de, haha äggen skulle bli hjärtformade men dom blev mest som en hög av ägg + att jag krydda dom för mkt så dom inte var goda att äta!
Nyss kom jag iallafall hem efter en fika på stan med Louise och på vägen hem köpte vi varsin Glass, det blir allså årets första glass ute i solen.
Nu måste jag ut med morris igen! hejsvejs

   Allmänt
Publicerat 2011-02-09 Klockan 15:25:12



Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar haha ah men typ. ärligt jag har ååå lust att göra ngt mot den som har gjort det!!

2011-02-09 @ 20:52:44
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV: Vad är det för kryss du ska åka på då ? :)

2011-02-10 @ 15:33:42
URL: http://zetterstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback