Fredagsmys


Idag har de inte hänt så mycket heller. Började dagen med att gå till coop med älskling, Tobbe och Sofie för att handla cola. Efter de gick vi hem och jag gick o la mig direkt (fortfarande sjuk).. På eftermiddagen åkte vi ut till godishuset för att köpa lite fredagsgodis och för 75;- fick man en heldel haha!
Efter de blev det att äta mat och sen träffa jag Louise så blev att gå runt halva stan med henne och morris, väldigt mysigt att prata av sig med henne :)
Ikväll har vi haft myskväll igen. Vi kollade lets dance och åt snittar, motrötter och dipp fast Erik satt mest och spela, var nog inte hans favoritprogram iallafall haha.
I morgon blir de att bowla med tjejerna :D känns som evigheter sen jag träffa dom så det ska bli skoj!



Några av pinglorna ;)

   Allmänt
Publicerat 2011-01-07 Klockan 22:29:21



Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

det var inte lite godis du! haha så göööööttt! :-D

2011-01-08 @ 22:03:55
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Tove

haha va söta vi varit en gång i tiden :D

2011-01-10 @ 13:59:44
URL: http://toive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback