lördagsmys


Har inte orkat skriva något på några dagar men nu får de bli lite igen. Igår gick jag till älskling där de blev mys med chips, dipp, läsk och mackor med räkröra på, de satt verkligen fint i magen.. Idag har vi först åkt hem till mig o hämta min data sen åkte vi till älskling igen och då gjorde han soppa till oss två :) efter de åkte vi till Ch & Lisa där dom skulle spela in film och även Carl och Ramona kom dit, blev att äta äpplepaj och känna på barnmage :D
Nu har vi precis ätit tacos och de satt fint i magen vill jag lova & eftersom min bror har hittat en sida där solsidan finns med de första NYA avsnittet så ska vi snart mysa och titta på de.
Hoppas alla andra får en mysig lördag för de ska jag ha!



   Allmänt
Publicerat 2011-01-15 Klockan 18:52:47



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback