Nytt år


Nu blir de lite att skriva. I torsdags tog Lousie och jag en spontantrip till Kalmar för lite shopping av nyårskläder, hitta dock ingenting till nyår men lite annat ;)
På kvällen blev det uppesittarkväll med hjärtat men ingen av oss vann något, väldigt tråkigt för jag var så nära..
Min nyår började hemma hos Erik. Blev 3rättersmiddag med hans föräldrar, jätte gott och senare åkte Erik och jag på fest till någon sara. Runt 2 tiden blev det att gå hem med hjärat och så blev det mys och prat fram till halv 5 på natten, riktigt mysigt :) Dagen efter blev det mycket sängen och pizza med min familj på kvällen. Och idag åkte Erik och jobbade så jag har städat rummet hela dagen.. Nu ska jag se någon film så jag kanske skriver i morgon igen.

Lite mål som Erik och jag har under året är:
  • Fira två år i augusti
  • Flytta ihop
  • (Kanske resa till italien med min släkt)

   Allmänt
Publicerat 2011-01-02 Klockan 21:49:55



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback