söndagsmys


Tjejkvällen blev jätte mysig. Började med att äta en god middag och sedan blev de chokladpudding och chips och dipp till efterrätt till skräckfilmer! Runt 11 hämtade Erik mig så vi åkte hem till han och då åt vi lite smörgåstårta och sedan såg jag på tv och han spela sedan somnade jag. Imorse skulle han iväg så jag låg kvar hos han ett tag tills mamma gick o möte upp mig när hon var ute med morris. Vi stannade även på kvantum och köpte lite god frukost som vi åt tillsammans hemma!
Nu väntar jag på att älskling ska komma, vi ska ha myskväll & se på solsidan..



Bild 1: maten från igår Bild 2: Erik och jag i natt Bild 3: ett kort jag gav erik för länge sedan Bild 4: Imorse när jag gick hem (dock blev den väldigt mörk, men klockan var runt 8)
   Allmänt
Publicerat 2011-01-30 Klockan 18:02:06



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback