.


God morgon, även att jag varit vaken ett bra tag nu. Jag har iallafall funderat på och minska äta kött! jag älskar kött och det är de godaste jag vet, men under dom här dagarna som vi har åkt har jag sett 2djurtransporter och i dom har det varit grisar.. Jag får ganska stor ångest när jag vet att dom sitter där inne och är på väg till slakt. Så dra ner på det ska jag iallafall göra, det värsta är att jag har skinksnitzel till mat i min matlåda idag :(

Iallafall så är vi på väg till Göteborg nu, jag ska se ph och äta chokladpudding nu medans älskling kör :)
Skriver säkert senare, hejsvejs!
   Allmänt
Publicerat 2011-07-07 Klockan 10:46:50



Kommentarer
Postat av: rebecka

hahah, söt du är gumman:) kött fifan

2011-07-07 @ 12:29:42
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback