.


hejsansvejsan
Igår spenderade Linnea och jag dagen i Linköping och det blev ganska så mycket shopping för den delen, kanske orkar fota grejerna sedan. Blev även två grejer till hjärtat som han får när han kommer hem.
Vi lunchade självklart på steeves men det sjönk lite efter att Linnea fick 3 flugor i sin apelsinjucie, ganska snuskigt tycker jag. Vem vill dricka något sånt då haha. Vid klockan 7 när vi skulle åka hem så fick vi åka buss istället eftersom att inte tåget funka eller vad det var för fel.
Idag har jag bara legat i sängen och sett solsidan och nyss åt jag tacos så jag har mega mätt nu. Kanske kommer lite bilder sen :)
   Allmänt
Publicerat 2011-07-26 Klockan 13:13:18



Kommentarer
Postat av: Peter

Men vad blev det för fynd då?:D

2011-07-27 @ 23:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback