god morgon


God morgon
just nu ligger jag vid Eriks data medans han sover här bredvid. Har ingenting att göra så då passar jag på att blogga om gårdagen. Igår när han kom så åt vi och sedan tog vi en lång dusch och avslutade kvällen med en film med min mamma och bror. Filmen heter "the blind side" och den är så underbar, det handlar om en stor neger som är hemlös och så tar en rikfamilj hand om han. Kan erkänna att man blir lite förälskad i den killen för han så sjukt söt och go! Kan inte ljuga om att Sandra Bullock som har huvudrollen som mamma är sjukt snygg med.
den får 10/10 tummar upp av mig :)

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på men något bra blir det alltid. Nu ska jag försöka somna om ett tag till.
hejsvejs!






   Allmänt
Publicerat 2011-07-24 Klockan 10:31:03



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback