shopping


Igår började vi med att åka ut till Ikea/ikano för att kolla lite, där ute hitta jag bara ett linne så vi åkte in till stan och kolla också, där hitta jag resten. Sedan gick vi och åt lunch på steves coffee och det var lika gott som vanligt. Efter de handla vi lite mat och sen drog vi hem och såg på film. Klockan halv 8 tog jag tåget hem och när jag kom hem möte mamma mig på stationen och så gick vi ner på stan och kolla när min morbror och kusin var med och sprang en sak på stan.
Här nere får ni se vad jag handla iaf och tack till Tobbe för 3 bra dagar :)

Hiss/diss? 49;- på gina, jag tyckte dom var ganska häftiga även att dom är för stora.

vanlig tröja 49;-

Älskar detta linne så sjukt mkt! 99;-

klänning 149;- H&M, det är ryggen som går ner så mycket. Super fin!

 

Och sen ett par badbyxor till Erik men dom tar jag inte kort på eftersom han får dom på fredag!


   Allmänt
Publicerat 2011-07-13 Klockan 15:03:33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback