vis


Hallihallå!
Min gårdag var helt perfekt med andra ord, jag har inte haft såhär kul på länge även om det blev lite för mycket haha.
Började med att dricka och köra kubb hos med mig mina syskon och våra repsektive, sedan gick vi in och lyssna på musik och gjorde olika lekar. Efter ett tag kom en efterlängtad Nea hit och fortsatte dricka och ha skoj med oss. På kvällen åkte vi Limo ner till stan eftersom Fredric hade tid att köra oss och på stan blev det mat och åter mat. Även om jag var nära att inte följa med så var de tur att jag gjorde de.

Har över 200 bilder sen igår? men jag lägger bara in några stycken som visar hur bäst det var!
tack alla underbara som var med! ni är bäst


 

kanske kommer mer sen


   Allmänt
Publicerat 2011-07-17 Klockan 12:38:12



Kommentarer
Postat av: Peter

Haha jaaa du det blev en hård kväll:D Men var skoj som fan, får vi ta och göra om!!!

2011-07-27 @ 23:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback