-


Jag kan inte påstå att det gick kanon hos tandläkaren, min visdomstand växer in i en annan så dom vill "operera" bort den som dom säger. Man drar ut den fast man gör de på sjukhuset, måste fundera på om jag vågar de, har hört att de ska göra apont faktist.
Efter de gick mamma och jag på stan, vi köpte varsin väska och båda var billiga och bra. Ikväll träffa jag Louise eftersom att hon åker till kina i morgon och där kommer hon vara i nästan 3 veckor, vi gick till kvantum/rusta och så fick hon sin studentpresent lite sent eftersom att vi inte har träffats på ett tag.
Nu ska jag fortsätta kolla ph och sen försöka sova.

 


   Allmänt
Publicerat 2011-06-27 Klockan 22:03:44



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback