.


Haha pluggpluggplugg. Jag hatar skolan mer än allt annat dom är ju knäppa iallafall. Just nu pluggar jag (somvanligt) känns det som. Har 3 prov som jag ska göra imorgon. Fick en kurs i eftermiddags som jag ska läsa upp tills på fredag, fick IG i den i 1an så nu ska jag läsa upp den. Det är inte mitt fel att jag börja läsa upp den idag utan min älskade rektor...
Idag har jag fixat klockan som jag fick av Erik igår och så leta jag efter något som Tobbe kunde ge mig men jag hitta tyvärr inget. Idag har jag fått välja mat så idag står de lövbiff på schemat :D
Nej nu ska jag fortsätta att skriva klart två arbeten. Hej liv Hejhej!
   Allmänt
Publicerat 2011-06-08 Klockan 17:55:20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback