.


Erik tog ju som sagt studenten igår och självklart så spöregna det när dom "sprang" ut och även när dom gick till sina flak.
Var jätte kallt men dom var jätte fina och snart är det min tur. Eftersom att de regna så mycket så tog jag tyvärr inga bilder men jag tjuva denna av Karin.

Efter att vi hade varit i ohamn så åkte alla hem till Erik och åt ochsådär och sedan somna Erik och sov inågra timmar. Sedan åkte pojkarna ner och festa igen och jag gick hem :)

Super snygga killar!

(om ni undrar varför dom inte har något runt halsen, så var det att vi tog de när dom skulle gå till stan så dom inte behövde dra på så mycket)

   Allmänt
Publicerat 2011-06-11 Klockan 13:26:34



Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis Erik, äntligen:D

2011-06-13 @ 16:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback