.


Nu sitter jag hemma och saknar Erik sjukt mycket, men jag får försöka att stå ut. Jag har nästan tappat min röst också och hoppet om att bli frisk snart börjar förvinna nu.
Förut så åkte Erik och jag hem till mig och vi lagade köttfärssås och den blev lika god som vanlig. Sedan var han tvungen att åka efter lite myspys. Efter det följde jag med mamma till kvantum eller jag stog utanför med morris och då hade jag sån tur att Erik skulle möta upp Fredric där så då fick vi lite extra tid med varandra :)
Nu ska mamma och jag göra baguetter i ungnen med tomat och ost och till det ska vi dricka te. Det känns som en skön söndagskväll

   Allmänt
Publicerat 2011-06-12 Klockan 20:33:26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback