.


I söndags åkte jag med Erik när han skulle jobba och han kör lastbil runt om i Sverige. Vi började uppe i norrland och sedan fick vi åka ner mot Stockholm igen. i Onsdags kom mina bröder förbi på kvällen och hälsa på (min ena bor där) och det var kul att dom kom. På kvällen/natten köpte Erik och jag donken som vi tog med till lastbilen och man kan kalla oss ganska vilsna i en storstad med massa fulla människor :) Vi har även hunnit med mini golf, ätit pizza och myst massa på resan, men nu är det skönt att vara hemma igen.




   Allmänt
Publicerat 2011-06-24 Klockan 11:07:54



Kommentarer
Postat av: Peter broder

Ja det var roligt och träffa er:D

Fina bilder ni tagit,kul verkade ni ha=)

2011-06-28 @ 12:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback