.


Dagen har rullat på, var hos mamma och fixa min bikini förut. Sedan gick vi och luncha tillsammans och det var självklart super mysigt. Gick hem och prata med farmor och försökt bättra på brännan lite, sedan åt vi kålpudding med potatis och sås, de är verkligen jätte gott fast de låter kanske äckligt. Ikväll har jag pratat massa med hjärtat, duschat och haft håninpackning i 2 timmar och sedan bara slappat. Borde försöka sova snart

Och till dig Louise för jag vet att du läser min blogg och att du kommer läsa den när du kommer fram, jag hoppas att flygresan gick bra och att du kommer ha det bäst borta i Kina! Detta är du värd.

Nej nu är det dags att se på playa del sol och sedan sova, god natt blögggen!

Lollo och jag!

   Allmänt
Publicerat 2011-06-28 Klockan 23:55:42



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback