17 ♥


Går dagen blev rätt bra. Vi åkte till Linköping och tobbe skulle till riksbanken och jag fick inte följa med in. Blev att gå och sätta sig på en bänk i solen! dum som jag var tog jag min skinnjacka så jag satt i 50minter och frös. Efter de åkte vi ut till Ikano/ikea. Blev först buffe inne på Ikano och sedan in på Ikea och handla lite sedan åkte vi hem.
På kvällen kom en liten fillur till mig med sin data och han tänker stanna här ett tag nu, riktigt mysigt. Jag gjorde colaglass som blev lite fel och sedan såg vi solsidan tillsammans innan jag somna.
Idag har vi inte gjort så mycket. Han orkade inte gå på praktiken så han stanna här med mig så nyss åt vi pytt i panna och nu ligger jag i sängen för jag har jätte ont i magen.

Hejsvejs.
   Allmänt
Publicerat 2011-03-17 Klockan 14:04:33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback