19 mars


Orkade inte skriva igår eller idag men igår på dagen hade jag mitt sämsta humör och jag gav mig på pajbakning och havrekakor. Just då var jag så jädra sur så fort någon sa något om de jag gjorde men det blev riktigt bra till slut. På kvällen åt vi räkor och vitlöksbröd och såg på tv;n sedan satte vi oss o nörda lite vid varsin data, ovanligt :)
Idag har vi varit hemma hos Erik en stund och sedan följde jag med mina bröder ut på en härlig promenad. Glömde självklart kamran men så kan de gå.
Nyss vakna jag av att Erik säger att jag inte ska sova mer, jag älskar att sova!
Nu blir det att byta påslakan och styra lite inför ikväll. skapligt tråkigt inlägg.





   Allmänt
Publicerat 2011-03-19 Klockan 18:02:45



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback