"är hon full" hehe!


Dagen började med skola som jag tycker var väldigt onödig. Jonte och jag satte oss i biblan och prata om allt och inget medans typ 5stycken i klassen hade Nationelt prov i svenska. Efter de väntade en lektion i sexologi och sedan fick jag cykla hem :) Nu har jag precis städat mitt rum och även resten av övervåningen. I dag kommer Sofie till oss och det var evigheter sen jag träffa henne så det ska bli extra mysigt och jag tror även att Erik kommer sedan. Nu väntar jag på mamma så vi kan hämta ut mina paket hihi, kan visa de sen om jag är nöjd med grejerna :)


haha tove & jag på mässa! :)

   Allmänt
Publicerat 2011-03-25 Klockan 14:50:07



Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

oj kände inte igen dig, trodde du var blond ;O

2011-03-25 @ 16:08:18
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar vaaa, oj snacka om att inte hänga med :o

2011-03-25 @ 17:45:16
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback