Dag 4. Mina drömmar, önskningar & mål


Jag har inte dirket några mål. Inga svåra att nå iallafall. Jag vill iallafall flytta härifrån i framtiden och börja läsa och bli något som jag kommr trivas med. Jag vill flytta ihop med Erik och även förlova mig med honom. Vi ska även köpa en båtsman tillsammans. Mycket är redan planerat, sen om allt blir av får vi väl se.
Vill iallafall leva tillsammans med han och jobba med något som jag kommer trivas med och ändå tjäna rätt bra :) Resa vill jag också göra och våran första resa utanför sverige blir ju i sommar till Italien.
Detta var väl allt, jag orkar inte gå och fundera över framtiden utan jag tar allt som de kommer. Blir nog lättast så :)

Drömmen måste ju vara att vinna så mycket pengar så man slipper jobba och bara kan spendera.. Men de är ju bara en dröm som sagt.



   Allmänt
Publicerat 2011-03-18 Klockan 13:53:43



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback