Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.


Vet inte ifall man kan kalla detta för vana men jag har iallafall tvångstankar. Det är skit jobbigt. Kan stå o dra i dörren för o se om jag låste även att jag precis gjorde det, kan kolla 10 min på spisen bara för att se att den är av även att ingen har använt den, när jag låst cykelen i skolan frågar jag alltid Louise "Jag låste cykeln va?", Säger "jag älskar dig" till mamma varje kväll ca 5gånger och att vi "ses imorgon" och mycket annat som mina vänner kanske märker i skolan.
Haha låter som ett psyko typ.

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning. hejsvejs

   Allmänt
Publicerat 2011-03-24 Klockan 08:32:18



Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

jag har tvångstankar att jag MÅSTE funka mig 3 ggr i ruggen när jag har gått på en a-brunn... .-.-

2011-03-24 @ 19:04:35
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback