hihi


Kan inte säga annat än att jag har varit aktiv idag. Började med en promenad med morris, sen hem och laga mat till Erik eftersom han skuulle äta här på lunchen (snitzel och grönsaker med bea sås och ngt konstig till) blev lite pussar och mys innan han åkte igen. Sen börja jag städa kök, hall osv tog ut diskmaskinen och även bärde ner tvätten till tvättstugan !?!?!?!?!! :O
Efter städet så märkte jag att det kröp mkt små svarta djur i matsalen och jag ser snabbt att de är myror som kommer från ingenstanns och mamma ber mig ösa ut lite salt på golvet MEN jag tror inte hon menade så här mkt haha

Allt de vita är salt ;P

Nu ska jag fortsätta göra något vettigt.


   Allmänt
Publicerat 2011-03-30 Klockan 15:04:27



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback