min första riktiga kärlek..


Nu ska jag berätta om min första rikiga kärlek.
"kär" var man ju massa när man var liten men denna person var den första som det blev "seriöst" med.

Han heter iallafall Andreas. Jag hade precis fyllt 14 och han var 3år äldre så då blev det ju mer seriöst. Vi skrev jämt sms/msn men det tog lite tid innan vi träffades. Min bästa vän Angelica följde alltid med till lysningsbadet för vi visste att han badade där. Till slut började vi umgås som ett gäng då även sebbe var med. Vi blev tillsammans och det var bra typ dom första 3månaderna. Sen blev man sviken och man litade inte på personen mer. Sommaren 2007 blev det bättre igen men det varade inte heller länge utan det var bråk,bråk och bråk!! orkar inte berätta om vad men han har gjort mig till en väldigt svartsjuk person. När ngn är med tjejer i smyg så blir de hus ihelvetet :) och eftersom jag var så ung så trodde jag att detta var bra mellan oss. Men jag sökte tröst jämt hos mina vänner och min underbara familj som försökte göra så jag skulle förstå! men jag trodde dom inte utan jag fortsatte att må dålig&bra och spendera tiden med någon som inte alls uppskatta mig.
2008 blev han tsm med min såkallade bästa vän och dom är tillsammans än idag(tror jag?!?!) då blev jag så jäkla ledsen och förbannad men nu idag är jag glad att det blev så, så att inte vi skulle ha varit tsm nu!
Sommaren 2009 träffa jag den underbaraste av dom alla! Erik Henningsson. Det går inte ens att jämnföra han och Andreas med varandra. Det finns inga likheter och av Erik får jag kärlek varje dag och vi ställer alltid upp för varandra. Skulle kunna skriva en hel bok om Erik men det är nog lite onödigt. Tror dom flesta vet hur mycket han betyder för mig!
Erik är min stora kärlek, han visar vad kärlek är. Vi klickade med varandra väldigt fort, och vi Hoppas & vet att vi kommer vara tillsammans för evigt!

(Och självklart låter de som om Andreas var den enda som var dum i vårat förhållande, kan säga att jag inte var den bästa heller. Men det är skitsamma nu ändå)


Mitt hjärta!


   Allmänt
Publicerat 2011-03-16 Klockan 18:00:12



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback