dag 1




1.Jag älskar Erik mest på denna jord och han skulle jag kunna göra vad som helst för.
2.Jag är dålig i skolan och har alltid varit det.
3.Mamma & mina börder vet nästan allt om mig, och jag älskar min familj mest (pappa med såklart) även att han inte vet mkt om mig.

4.jag älskar att shoppa och spendera mina pengar.
5.jag älskar mat och kan äta massa av de, även chips, godis osv..
6. Jag kollar alltid under bord/bänkar efter tuggumi så jag inte drar upp benet i de.
7.Folk får inte sitta i min säng med ytterkläder på sig, tex om dom åkt buss, eller sånt.
8. jag blir äcklad av att gå på offentliga toaletter och jag måste alltid duscha efter de (när jag kommer hem allså)
9.Jag håller andan när "äckliga" tex fula går förbi mig.
10.När jag har en tråkig lektion drar jag tillbaka klockan lite för att hoppas på att de ska gå snabbare.

nu känner ni mig :)

   Allmänt
Publicerat 2011-03-14 Klockan 21:33:33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback