.


Har inte orkat skriva något idag och det har inte hänt något speciellt heller. Igår åkte jag som sagt till Erik och han köpte hem pizza och mumsa på till big brother (jag var mätt sen innan) sen blev det att ligga och mysa och se tv innan båda somna.
Idag hade jag skola till 2 som absolut inte var roligt men det är som vanligt om man frågar mig. När jag kom hem fick jag en Nyhet " jag har fått jobbet i stockholm" jätte glad för din skull storebror och i morgon flyttar min andra bror till Linköping men då ska jag till Gamleby så jag måste stanna hemma, livet är orättvist.
Har förövrigt studidedag imorgon som jag tycker är lite små onödigt men det gör absolut inte mig något :) älskar att få stanna hemma från skolan!
Ikväll har vi ätit grillat och jag ligger i matkoma just nu men ska snart gå till affären o köpa lite godis till kvällen.

   Allmänt
Publicerat 2011-05-02 Klockan 19:14:36



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens blogg - Jag drar tre vinnare imorgon!!!

Vill du vara med och tävla om tusentals fler besökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/tisdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)



2011-05-03 @ 10:20:34
Postat av: Miss Sunshine

Sv: Allt bra med mig :) Vad gör du då?=)

2011-05-03 @ 10:26:18
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback