.


Idag stog det praktik på schemat och sedan hade jag gitarr efter de. Orkar inte skriva något av de för finns inte så mycket att berätta. Nyss åt jag mat från kebabmästarn, gillar inte det särskilt mycket men min familj skulle äta de så det fick duga för mig med.. Nu skriver jag klart mitt sexologi arbete om könsstympning (på tjejer) som jag ska redovisa lite om imorgon. Haft tur att kunna bolla lite frågor med Rebecka så det är typ klart nu. Ska bara fixa lite små saker och sedan blir det en "mys"kväll med min bror (tolka inte på fel sätt) han flyttar imorgon så vi ska se på film och snacka skit :)
tänkte även leta fram en väska som jag kan börja små packa lite i. Åker till Riga med min klass på söndag och de ska bli grymt skoj!
   Allmänt
Publicerat 2011-05-05 Klockan 18:47:43



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback