.


oj haha såg precis att mitt inlägg som jag skrev i fredags låg i utkast på bloggen så ni fick aldrig se de. Vi var som sagt hos Tobias och när vi kom dit drog vi en runda på stan och handla lite chips och grejer och på vägen hem köpte vi varsin kebeb i bröd som var helt gudomligt.
När vi kom hem började killarna spela tvspel och jag började fixa mig och så drack vi lite tills Peter och Marina kom, då blev de lite till dricka och sedan gick vi till o'learys och åt. Det var så sjukt gott och de bevisade även priset haha nej då så farligt var de inte, blev 200 gram oxfile till mig och sen hamburgare och revbensspjäll till dom andra.
Efter maten gick vi vidare till något annat ställe där dom andra drack lite och sedan gick vi hem och då somnade jag ganska så fort.
Skriver om lördagen sen och lägger även in bilder då.
   Allmänt
Publicerat 2011-05-15 Klockan 12:37:37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback