.


tjenixen bloggen. Har inte så mycket att berätta om dagen, haft skola som innehöll körprov och sedan spendera jag och min älskade vän lite tid hemma hos jonte innan det var dags för fler lektioner. När jag kom hem blev det promenad med morris och sedan mat och så somna jag visst ett tag. När jag vakna börja jag plugga men har fortfarande mycket kvar. Börjar bli sjuk också och det suger ganska mycket men nu ska jag försöka sova efter en riktig skitdag, mer än så berättar jag inte eftersom detta är världens skvallerstad :)
god natt!

Älskade du och snällaste läraren :)

   Allmänt
Publicerat 2011-05-16 Klockan 22:21:00



Kommentarer
Postat av: bex

pusspuss på världens finaste :)

2011-05-17 @ 11:45:42
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback