.


Dagen har varit kanon sen Erik kom hit. Igår hade vi en dåligdag men idag var vi som nykära och överbarnsliga.
Tog mig en promenad med mamma och morris förut och sen åt vi koktkorv när vi kom hem så det blev allså inga räkor.
Skrev även klart en sak som är ca 5månader försent? så går de när man tappar lusten för skolan men nu ska jag försöka fortsätta lite, tar ju faktist studenten om en månad idag. Fyller även år om typ 20 dagar? ska försöka få med mina vänner på en middag eller något annat skoj då;) det borde vi nog kunna lösa!
Eftersom jag inte har några bilder eftersom min data dog så får jag ta en Riga bild. Känns som jag bara lägger upp såna bilder men så kan det gå!


   Allmänt
Publicerat 2011-05-17 Klockan 21:49:07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback