.


Sitter just nu här med världens huvudvärk. Idag efter skolan så bjöd Louise mig på Fika på cafe kannan, blev självklart baguett för min del och efter de var hon sugen på en kaka så det blev en sådan också haha. Cykla sedan hem och somna innan Erik kom o väckte mig. Ikväll har vi ätit grillat och snart ska jag iväg till coop och köpa fika som jag ska bjuda på praktiken imorgon eftersom det är sista gången jag ska dit. Imorgon ska jag och brudarna äta kina mat också för att fira att praktiken är slut, eller som en sista grej, dock inte sugen med det kommer nog duga får jag hoppas.
Nej nu ska jag ge mig iväg till Coop!
   Allmänt
Publicerat 2011-05-18 Klockan 20:24:28



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback