.


Tjonixen bloggen. Dagen har rullat på hyffsat bra, började med sexologi och sedan drog becka o jag ner till VO för att kolla in killarna som körde fotboll. Efter de åkte vi till Willys o köpte massa kex och sedan begav vi oss hem till Jonte för fika och film. Blev lite titanic innan min bror hämta mig och vi hämta upp älskling och vänta in peter innan vi åkte till Sibylla.
Dirket när jag kom hem fick jag lägga mig för de är något med min mage som inte känns bra så ligger här än. Nu känner jag även doften av grillat så snart blir det mat igen, eller åt klockan 2 så några timmar sen var de ju allt och efter maten blir det att ge sig på allt plugg.


   Allmänt
Publicerat 2011-05-23 Klockan 17:59:52



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback