.


Nu sitter jag hemma igen. Jossan ville fota så vi drog ut och fota en stund (lägger säkert in här sen) sedan cykla jag med lollo till coop och sen efter de tog jag en promenad med morran.
Nu sitter jag i köket och lagar mat, eller har precis satt in potatisarna i ugenen, ska ha myskväll med mamma när hon kommer hem så det blir bakpotatis och kotlett och ngn röra. Föresten så spelas en låt på radion som vi dansa till på båten när vi åkte till Riga och jag saknar de mkt nu när jag lyssnar.
Försten så känns de som jag börjar bli sjuk, kanske inte så konstigt för det är skit kallt ute och jag hade bara skinnjacka när vi fota.
Nej nu ska jag börja steka köttet och styra till de med en sallad och vitlökssmör.
Ha de kanon så länge :D
   Allmänt
Publicerat 2011-05-26 Klockan 20:14:12



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback