.


Just nu ligger jag och funderar på vad jag gjorde när jag var singel? Erik har inte kommit hem än och jag har sjukt tråkigt. Tur att bex finns så jag kan prata med henne och jag har även inhandlat ett lager med fredagsmys (massa gott). Han kommer iallafall om någon timma så jag får orka stå ut.
Idag kom jag först en halvtimma försent till skolan pga Josse men jag bryde mig inte särskilt stort, sen hade jag sexologi och sedan fick jag cykla hem.
I morgon ska jag ner och se på alla fina som ska gå balen (ballen) bara becka som kommer fatta de haha, ska även försöka ta med kameran så kan jag lägga in någon bild här sen




   Allmänt
Publicerat 2011-05-27 Klockan 20:31:07



Kommentarer
Postat av: bex

haha, se upp för ballleeeen !!! ;)

nemen du, jag kan påminna dig om vad du gjorde när du va singel, INGENTING !! exakt det jag gör nu när jag är singoalla ;D skitliv

2011-05-27 @ 20:54:24
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback